Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve alaka alanları kadar değmaslahatkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların maslahatletmeniz yürekin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, reva maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu kızılırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece kocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına düzen iş vetirelerini değmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izleme eden yıllarda internet site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda mebdelayıp şirketin reel mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin saat içinde üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, sonunda mergup skorları vermemektedir.